четвер, 25 лютого 2021 р.

Квітне моя родино!

 

Кожному відомо, що серед усіх геніальних винаходів людства одне з найважливіших місць займає родина, сім’я. Сім’я − святиня людського духу, благородних людських почуттів. «Від родини йде життя людини».

Наш земляк, відомий український педагог, справжній знавець дитячих душ Василь Олександрович Сухомлинський колись дуже мудро сказав: «Справжньою школою виховання щедрості, душевності і чуйності є сім'я: ставлення до матері, батька, дідуся, бабусі, братів, сестер є випробуванням людяності. Сім’я – це джерело, водами якого живиться повноводна річка нашої держави».

Тому й зібралися ми сьогодні, напередодні 101 річниці від дня народження відомого земляка, щоб зачерпнути водиці із джерела роду нашого, звернутися до народної мудрості, вчитися по ній шанувати батьків своїх, що життя нам подарували, і рідну землю, до якої приросли корінням.

Дружна шкільна родина зібралася на подвір'ї школи, де кожен клас продемонстрував свої таланти під час святкового концерту. В коридорах школи було створено виставку родинних ремесел. Кожна класна класна родина зібралася біля вогнища, щоб посмакувати смачною козацькою кашею. А на стадіоні найспортивніші та найвитриваліші показали свої уміння під час проведення веселих спортивних змагань.Це було чудове єднання родин, поколінь. І це чудово, адже не може дитина рости байдужою до світу, бо у ній — гаряче, чисте та добре серце українця.









Немає коментарів:

Дописати коментар