пʼятницю, 26 лютого 2021 р.

Тиждень інклюзивного навчання

 

Згідно з планом роботи школи з 18.11-22.11 в Олександрівській загальноосвітні й школі І-ІІІ ступенів №1, було проведено тиждень інклюзивного навчання. Відбулося офіційне відкриття тижня в понеділок, який мав тематичну назву «День просвітництва» практичним психологом, оголошено план заходів.
З самого ранку зі здобувачами освіти разом з фаховими спеціалістами та асистентами вчителя було проведено ранкову зустріч в ресурсній кімнаті, учні зробили ранкову зарядку, та створили «Куточок настрою», де кожен мав змогу відобразити свій емоційний стан. Також відбулася виставка бібліотечних просвітницьких матеріалів для дітей з ООП та їх батьків, висвітлений куточок тематичних брошур, пам’яток «Особливості інклюзивного навчання». На кінець навчального дня здобувачі освіти знов зустрілися в ресурсній кімнаті, де прийняли участь в тренінговому заняття «Лінія посередині листка» та мали можливість редагувати свій настрій на кінець дня.
Вівторок – «День толерантності», ранкова зустріч асистента вчителя з дітьми ООП. Профілактична бесіда «Неповноспроможність: причини та наслідки» соціального педагога зі здобувачами освіти 3-А класу. Проведення анкетування для учнів 3, 4, 5-7 класів «Як я сприймаю особливих людей?», анкетування серед педагогічних працівників «Що я знаю про інклюзивне навчання?».
Середа – «День талантів». Ранок розпочався з тематичної вправи-руханки для дітей інклюзивної форми навчання, також відбулася бесіда на тему «День гідності та свободи» метою, якої стало вшанування патріотизму й мужності наших співвітчизників, які восени 2004 року та у листопаді 2013 року – лютому 2014 року постали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини і громадянина, національних інтересів нашої держави та її європейського вибору. Здобувачі освіти ООП разом зі спеціалістами створили виставку малюнків на тему: «З Україною в серці».
На передодні цього дня, до школи були запрошені батьки дітей з ООП, вони активно взяли участь в ігровому колі «Світ моїми очима» та тренінговому занятті проведеному практичним психологом. Діти підготували танець та пісню, яку презентували батькам. Відбулися майстер-класи корекційних педагогів: соціально побутове орієнтування – соціальний педагог Журавська Ю.М. тема заняття: приготування страв з крупи, метою стало: розвиток уваги, пам’яті та раціональне і економне використання ресурсів. Лікувальна фізкультура – вчитель фізичного виховання Назаренко В.В., де батьки на прикладі мали змогу спостерігати, як проходять заняття зі спеціалістами. На завершення тренінгового заняття відбувся круглий стіл для вчителів та батьків «Інклюзія: «за» і «проти»». Обмін думками щодо результативності впровадження інклюзивного навчання. Четвер – «День засвоєння знань та обміну думками». Ранкові тематичні зустрічі та зарядка. Виховна година «Всі ми рівні – всі ми різні» класні керівники 1-4 класів.
В останній день тижня було проведене заняття вчителя-логопеда Мороз Л.М. на тему: «Формування навичок правильної артикуляції і постановки звука (л). Звуко-буквений аналіз слів. Слова-антоніми». Метою якого стало: закріпити вправи артикуляційної гімнастики, вимова звука (л), складів, слів з цим звуком, вміти диференціювати звуки (л), (р). Виховувати культуру мовлення та поведінки.
На завершення відбулося тренінгове заняття проведене психологом Галицькою Н.В. на тему: «Центр почуттів», метою якого стало розвиток навичок діагностики емоційного стану. Тренування уміння виражати свій емоційний стан, контролювати свої емоції.
Відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу «Умови навчання в інклюзивному класі та результати роботи з дітьми з ООП». Підведено підсумки проведеного тижня інклюзивного навчання.





Немає коментарів:

Дописати коментар